1. Görev alacak arkadaşlar arıyoruz.. Detaylar için tıklayınız.

Knight Online Para Kasma Yolları..

Konusu 'Genel Muhabbet' forumundadır ve llDarKNighTll tarafından 7 Haziran 2010 başlatılmıştır.

  1. Arkadaşlar Knight Onlinede Nasıl Para Kasılır Kıme Sorsam Ucuzdan Al Pahalı Sat Diyor Ama Sizden Değişik Fikirler Bekliyorum ...:confused:
  2. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    istersen bi ara bunLa ilgili bi konu vardı yanılmıosam
  3. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    artık knight de para kasılmıyor kardeş her şeye fix koydular eskiden glyptadont larda gavoltlarda kasardık ama simdi hiç bir yerde kasamıyoruz
  4. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    sizin para kasma anlayışınız nasıldır bilemem ama benim bildiğim gördüğüm yaptığım;

    Felankor kesmek

    İsillion kesmek

    Bifrost kovalamak

    ztn bunlar dışında para kasılacak pek birşey kalmadı... he birde varsa şansın kabiliyetin Upgrade yaparsın.. şimdiki para kasanların cogu ya hırsız yada koxper.
  5. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    Bf + pazar + sabır başka hiçbir şeyde kasamassın bu 3ünden kastığın para kadar
  6. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    Pazardan güzel para kasmanın yolu yok :) bence 0 dan başlıyorsan 5 6 gb lik bir item al onla pazara başla bu işler böyle başlıyor ;)
  7. ProoF
    Mafya

    ProoF Lead Moderator Galatasaray Miami Heat

    Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    Ben Sana Söyliyimi 25-50 Gb Parası İle Pazarda Ticaret Yapmak , Piyasayı Takip Etmek , Ya Da Sağlam Bir Clanda Ve Sağlam Bir Characterde Oynuyor İsen Pazarın Yanında Felankor ,İsilioon,Bifrost , Juraid ,Boss vb.Şekillerde para kasabilirsin.
  8. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    hiç boşuna uğraşma para kasacam dei. para biriktir gb al Go PK
  9. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..

    yorumlar ıcın saol hıc degısık fıkrı olan yoqmu eskıden cardınal kasardım sımdı kopx dolu bf dıosunuz bf de kopxdan baska bısı yoq pazar yapıorum oda sıktı bı hayvan keserek para kasılmasmı yha .. lütfen
  10. Cevap: Knight Online Para Kasma Yolları..


    nedir bu istekliliğin napıcaksın para kasıp ?

    ne işine yarıyacak sana ne faydası var?

    zaman geçirmek istiyosan çık sokaga gez en azından vucuduna yararı olur.

    ülkede o kadar şey var millet açlık derdinde şehit derdinde vatan derdinde namus derdinde gelmişiniz elin gavurunun yaptığı saçma sapan hiçbi sonucu olmayan sadece insanlarımızı kötüye sürüklemeye çalışan bir oyunda para kasıcam diye direniyorsunuz.

    Gerçekler size acı gelebilir. Nihayetinde para benim zaman benim sanane oynarım diyebilirsin.

    Ama vurdumduymaz da olamam hepiniz bizim vatanımızın evlatlarısınız 1 tanenizi daha kazansak bizim için iyidir.

    Burada abartıyosun diyenlerde olabilir ama abarttığımıda sanmıyorum yeter artık bırakın şu knight muhabbetini biraz gerçek dünyaya dönün zaten o zaman geçip gidicek en azından kendinize bi yararınız olsun istemiyosanızda dünyaya , ülkemize , insanlığa bi yararınız olsun şu dünyada boş boş yaşayıp ölmeyin ki bi hayvanın bile nelere yararı olurken


    iyi günler !
Similar Threads
Forum Başlık Tarih
Genel Muhabbet Evet knight online finitooo:)) 16 Mart 2014
Genel Muhabbet Knight Online Server Seçimi Lütfen Görüşlerinizi Bildirdiriniz 16 Ekim 2013
Genel Muhabbet Knight Online World'u Bırakıyorum... 11 Ekim 2013
Genel Muhabbet Knight Online World Cash Fiyatları Çok Değilmi Arkadaşlar Toplu Bir Ticet Atalım 8 Ekim 2013
Genel Muhabbet Knight Online Durumu 7 Ekim 2013

Sayfayı Paylaş