1. Görev alacak arkadaşlar arıyoruz.. Detaylar için tıklayınız.

Pes 2012 - Sistem Gereksimi Hatası Ilginç .(( ...!!!

Konusu 'Teknik Destek' forumundadır ve 2cakal2 tarafından 13 Ekim 2011 başlatılmıştır.

  1. Oyunu Yükledim Fakat Bana Şöyle Bir Hata Verdiii....

    Uyarı:
    Bilgisayarınız , bu yazılımı çalıştırmak için Minimum Sistem Gereksinimlerini Karşılayamıyor...
    Bu nedenle işlem sırasında hatalarla karşılaşabilirsiniz
    Video kartınız , gerekli özelikleri karşılamıyor.(GPU:VRAM 128 MB)

    Şimdi Gelelim Bu oyunun İstediği Özelliklere...
    Minimum

    Windows XP SP3, Vista SP2, 7
    Intel Pentium IV a 2,4 GHz o equivalente
    1 GB di RAM
    DirectX 9.0c, scheda video compatibile. 128MB Pixel Shader 3.0
    (NVIDIA GeForce 6600 o ATI Radeon X1300 scheda grafica AMD)

    Önerilen

    Windows XP SP3, Vista SP2, 7
    Intel Core 2 Duo 2.0 GHz o equivalente
    2 GB di RAM
    DirectX 9.0c, scheda video compatibile. 512MB Pixel Shader 3.0
    (ATI Radeon 2600 AMD o Nvidia GeForce 7900 o superiore)

    Bende Size Leptop'un Üstunde Yazan Özellikleri Vereyim Arkadaşlar....

    * Windows 7 Premıum
    *İntel Core i5 2.3 GHz
    *4 GB RAM
    * DirectX -(Ne var BilmiyoRum) Bundan Kaynaklınıyor olabılırmi ?
    *Nvidia GeForce GT540M Cuda-1GB

    YARDIMCI OLAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN SAOL ve İYİ FORUMLAR....
  2. DeviLsCity
    Ek İş Yapıyor

    DeviLsCity Fenerbahçe

    Bende de aynı sorun var çift ekran kartı olduğundan kaynaklanıyor sanırım.

    Bende çözemedim
  3. Şimdi çözümünü buraya yazıcam yine birileri gelip alıntı yapıp huzurumu kaçırmasından endişeliyim.

    Sorunu olan 2 arkadaş sistem özellikleri ile birlikte pm atarsanız size yardımcı olabililirim...
  4. çift ekran kartı derken... bizim pcler mi kaldırmıyor oyunu nedir .Ss biraz acıklarmısın ?
  5. Sağ tıklayıp yüksek seviye ekran kartı ile çalıştır derseniz sorununuz çözülür :)
  6. DeviLsCity
    Ek İş Yapıyor

    DeviLsCity Fenerbahçe

    Denendi çözülmedi :D
  7. psyx dıye bısey var ondan sanırım :D bende çatır çatır açıyo valla :D 1 gb nvıdıa psyhx 2 gb atı 4600
  8. Directx 9 yükle, sorunun çözülecektir.
  9. Var yüklü ama Bizimde pc ozlk. yetiyor ama Acılmıyor işte Bir tane Prog eksık dur bakalım bulucum ..
    [MERGETIME="1318615032"][/MERGETIME]
    DirextX 10 Var Bir Farkı Varmı kiii
    [MERGETIME="1318615119"][/MERGETIME]
    Bilgisayarcıya Sordum Yok Dedi Dahili Ekran Kartı Oldugundan Senın Ekran kartınınn Zaten Dedi 64bit Windows 7 Lerde Hep Boyle Sıkıntılar Oluyor Dedi Ama Ben fazla Olum lu Bakmadım Sımdıye Kadar Yukledıgım Hıc Bır Oyunda Boyle Bısey Yapmadı Ama Ilk Defa pes2012 ...S yapa yapa bu oyunda sıkıntı yaptı Off .S
    [MERGETIME="1318615167"][/MERGETIME]
    DirectX 10 var bir Farkı varmı ?
    [MERGETIME="1318615260"][/MERGETIME]
    Birde Arkadaşlar Bişey sorucam Bılgısayarı ILK aldıgımda Denetım masasından > ekran Ayarları ve EN ALTA Nvidia Denetim Masası Oraya tıkladıgımda eskıden Acılıyordu Sımdı Nvidia EKRAN AYARLARI KULLANILAMAZ DİYOR...
  10. ekran kartının güncel driverini indir kur kurarken diğerini kaldırmak ister onuda işaretle diğerini kaldırıp güncelini kursun oda bi etken ondanda yapıyor olabilir
Similar Threads
Forum Başlık Tarih
Teknik Destek 5+1 ses sisteminden 2+1 ses geliyor 16 Nisan 2014
Teknik Destek Sistem Mikrofonu Görmüyor - W7 14 Eylül 2012
Teknik Destek Bilgisayar Topladım Işletim Sistemleri Hakkında Yardım ! 2 Temmuz 2011
Teknik Destek SisTem GeRi yükleme. Pc Virusden Ne KaDaR TemizleR? 20 Aralık 2010
Teknik Destek sistem seçimi.. 24 Eylül 2010

Sayfayı Paylaş